Centre de modelisme - Les Franqueses

El món del slot i del modelisme a prop teu

Nuevo tema Responder al tema  [ 13 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Memorial XMD
NotaPublicado: Dom Ene 27, 2013 10:13 pm 

Imagen

Enhorabona Monsó!!!! Fer suar al Dani Franco, en sa casa, i en neu, no es gens fàcil.
Esperem la teva crónica!

Asunto: Re: Memorial XMD
NotaPublicado: Dom Ene 27, 2013 10:16 pm 

Molt be Jaume, enhorabona!

http://vrtrally.jimdo.com/

NotaPublicado: Dom Ene 27, 2013 11:58 pm 

Per resumir-ho,

Pues eso.... que va un tal Monso a correr l'open mes important d'Espanya en brut i va i fa un segon lloc, un segon que era un triomf clar i contundent fent scratch a dues de les tres pasades i que a la quarta i ultima etapa per culpa d'una inoportuna averia el va fer perdre 20 segons privant-lo de guanyar l'open, un open que hagues guanyat i que mereixia guanyar.
Vamos casi naaaa...

Jo ja l'he felicitat, es un triomf a la persistència, a la superació personal i a les ganes de fer be les coses, no nomes en l'scx sino en tot, bravo!

Primer podium en un open aquest any 2013 per l'escuderia VRT, una escuderia de primera linia on impera l'amistat, el treball en equip, el companyerisme i les ganes de competir. Perque competir i voler competir be no esta renyit amb passar-ho be, qui hi forma part sap del que parlo.

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 11:09 am 

bones...
Doncs ja ho ha explicat l'Ivan... la vertitat es que ha estat GENIAL!!!
Agraïr al Carles Heredia i al Ivan Alonso les ajudes, el dimecres el cotxe anava com el cul o pitjor..... i jo estava convençut que tenia bon cotxe.. :smt021 .... ells hem van obrir els ulls i hem van marcar el camí del que tenia que millorar.
I les millores van ser brutals, amb un cotxe que anava be per tot arreu... cosa que No van poder fer el Carles i l'Ivan... la farina no perdona... van perdre moolts segons que els van despenjar de la lluita per la victoria.....

Ja a la final....a la tercera (1º de la final) li vaig afegir 0,2s de avantange al Dani (8,7s)... i cap a la 4 i ultima.
Començo la 4 passada al 1º tram li fico 0,2s mes.... la cosa pinta bé.... pero al final del tram 2 ... el cotxe es queda parat..... no va .... :smt022 ... el Xavi Diaz.. desbloqueja les rodes i acabo com puc el 2..... ja hem recupera quasi 4s.....
Observo el cotxe i tenia les politges plenes de farina i la corretge s'havia clavat i girat..... la coloco com puc i vaig a per el tram 3.... el cotxe com el cul...es torna a clavar.... un calvari... perdo 9s mes...i ja es coloca 3 segons devant..... finalment el DANI (si el meu competidor) m'ajuda a desmontar el cotxe per reparar... reparo .... pero el mal a la corretge (estirada i doblada) ja estava fet.
Faig el tram 4 com puc i decideixo deixar el cotxe amb tracció al darrera i conduir el mes fi possible per assegurar el 2 lloc.... que no arriscarme a clavar devinitivament el cotxe i fer un 100.... i perdre .... mes posicions.
Amb traccio al darrera acabo el rally....i nomes hem fica 1s per tram.... finalment perdo per uns 8s.

PD: Al memorial es neva per sorteig i a la 4 passada van nevar 6 dels 8..... :smt041 :smt041
Llastima...... ara a esperar la propera. :smt023 :smt023
:smt030 :smt033

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 11:16 am 

enhorabona jaume! et mereixes totes les lloançes!!! :smt038

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 11:17 am 

Ets un crack Jaume :smt023
La clau va ser el tram de 5 sec. :smt044 i per sopossat les meves trenetes :smt033
Ja t'ho vaig dir però ets una màquina, aquest any farem coses molt grans i sino, doncs riurem la ostia!!!!!!

FELICITATS!!!!!!

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 12:02 pm 

Lo puto Monsó!!!!! :smt038 :smt038 :smt038

Jaume ets un crack!!!! Tothom que sàpiga el que va passar sap que tu ets el guanyador, encara que un ralli ja és això, una loteria on tot s'hi val... gran gest el del dani ajudan-te a arreglar el cotxe. :smt038

Jaume tens unes braves pagades un dels diumenges que anem a Cerdanyola :smt040

Bon inici de temporada del VRT. Primer Open primer podi. 1 de 1. :smt038 :smt038 :smt038

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 12:03 pm 

Per cert, amb quin cotxe corrieu els que veu anar a Salt, 207 o virus? :smt017

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 12:44 pm 

KAIKU escribió:
Per cert, amb quin cotxe corrieu els que veu anar a Salt, 207 o virus? :smt017

Xavi corriem amb 207, em fet un intensiu aquesta setmana de 207 jejejeje.

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 1:34 pm 

I els rivals quins cotxes portaven per fer-me una idea....

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 1:58 pm 

Kaiku... els 5 primers 207 Avant...
Hi havia alguns que anaven amb el subaru de msc (Figueres, Quintana....) pero no van obtenir bons resultats...... la neu en abundancia no els hi va massa bé... segurament degut a que no es pot regular l'alçada de guia com en el 207 (braç), i quan hi ha molta neu es veuen obligats a posar perfil alt..... i la guia no entre del tot be al carril i fan alguns rectes.... o neuplanning.. ja ja ja ja ja ja.... es a dir el xassis s'apoya a la neu i "flotan" del devant i es tornan insegurs....
Potser amb molt poca neu van igual que el 207 o millor... pero al Memorial NO va ser el cas.... el dissabte hi havien "peraltes" de 3-4 cm de farina!!!!!!!!! increible... es que alguns trams es van nevar 6 cops!!!!!!!
2 divendres
2 dissabte matí
2 dissabte tarde

Karles.... BIEN PER LES TRENETES Ninco :smt023 ... ZERO Problemes!!!!!!!!!! Gràcies!

VRT, estic convençut que el Karles i/o l'Ivan, amb tots i els problemes de divendres, van dur un ritme altissim... tenian 3 i 4 lloc assegurat, ja que la tanda de dissabte matí el ritme va ser molt mes lent i no els van avançar.
El problema es que el Dani i jo, varem fer 2 passadas bonissimes (3 sortides en 16 trams)... i ens vem destacar amb + de 20 i 30s .... que es una molt.... vaig fer el 8 scratx a la primera passada i nomes vaig baixar fins la 12 scratx al acumulat de la segona. (amb 13 wrc i 4 A)

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 7:17 pm 

Moltes felicitats Jaume i a la resta de companys que porteu el nom del club ben amunt.
Salutacions.

NotaPublicado: Lun Ene 28, 2013 7:47 pm 

ENHORABONA CRACKS !! :smt023 :smt038

Nuevo tema Responder al tema  [ 13 mensajes ]