Centre de modelisme - Les Franqueses

El món del slot i del modelisme a prop teu

Nuevo tema Responder al tema  [ 5 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Peugeot 307 Avant 1/24
NotaPublicado: Mar Dic 27, 2011 11:37 am 

Hola, com alguns ja sabeu ha arrivat a les meves mans un "BITXO" d'aquests :smt021 :smt021 esto si que puede ser un virusss grave grave. :smt044
El cotxe evidentement no es per anar a la vitrina, ....... :smt031
Ara tinc un munt de dubtes, he llegit el manual que hi ha a la web :smt038 :smt038 :smt023 , comprat clau allen 1,5mm i fixa 4mmm (tub i plana), ok....... montat "L" i llantas amb "neumatics" ... rodando por pista :smt023

Dubtes....
Parla de fixar les famelles amb ciano???
Tornilleria general, Quina li tinc que posar??? la de Avant he llegit que es una merda (havia comprat una bossa :smt021 :smt021 ....)
Cargols allen d'esparreg, per llantes, corones...... qui els fabrica?..avant NO..
He vist famelles amb autoblocant d'avant, seria interessant d'una altre fabricant, quins?
Joc del eix davanter...el tindré que modificar en funció de les llantas (net o brut), no?....
Amb les llantas d'avant de 21mm, com a tope de guia porteu cargol curt o llarg, jo porto un curtet i collat fins el fons... i encara vaig bastant baix.
Els casquillos per que basculi la carroceria..... es que ho vaig desmontat :smt021 2 son mes curts (per devant) i 2 mes llargs (per darrera).... es correcta? els llargs no donan massa basculació?
Desarrollos: ... porta corona blava, he llegit que per brut la vermella.... quin pinyo?

El reglament:
El podria lastrar?
Neumatics:
Per net entenc que tenen que ser Avant i nomes hi ha una ref. pero per el Champi també?
Per brut PKS??? amb les seves llantas especifiques?... el Champi no tenias que comprar el pack??

De moment "nomes" aixó...... la resta de preguntes les guardo, algunes s'aniran sol.lucinant soles... :smt044 ..... :smt027 :smt031

Asunto: Re: Peugeot 307 Avant 1/24
NotaPublicado: Mar Dic 27, 2011 2:34 pm 

jaumem escribió:
Hola, com alguns ja sabeu ha arrivat a les meves mans un "BITXO" d'aquests :smt021 :smt021 esto si que puede ser un virusss grave grave. :smt044
El cotxe evidentement no es per anar a la vitrina, ....... :smt031
Ara tinc un munt de dubtes, he llegit el manual que hi ha a la web :smt038 :smt038 :smt023 , comprat clau allen 1,5mm i fixa 4mmm (tub i plana), ok....... montat "L" i llantas amb "neumatics" ... rodando por pista :smt023

Dubtes....
Parla de fixar les famelles amb ciano???
Tornilleria general, Quina li tinc que posar??? la de Avant he llegit que es una merda (havia comprat una bossa :smt021 :smt021 ....)
Cargols allen d'esparreg, per llantes, corones...... qui els fabrica?..avant NO..
He vist famelles amb autoblocant d'avant, seria interessant d'una altre fabricant, quins?
Joc del eix davanter...el tindré que modificar en funció de les llantas (net o brut), no?....
Amb les llantas d'avant de 21mm, com a tope de guia porteu cargol curt o llarg, jo porto un curtet i collat fins el fons... i encara vaig bastant baix.
Els casquillos per que basculi la carroceria..... es que ho vaig desmontat :smt021 2 son mes curts (per devant) i 2 mes llargs (per darrera).... es correcta? els llargs no donan massa basculació?
Desarrollos: ... porta corona blava, he llegit que per brut la vermella.... quin pinyo?

Para fijar tornillos y tuercas mejor fijatornillos de Ceys
Tornilleria MSC es la que uso para 1/24 con buenos resultados
Tornillos allen esparragos scaleauto plafit, en Evotec tienen unos de su propia marca y te ahorras un paston, he pedido una bolsa para provar
Las tuercas autoblocantes de avant no esta mal, los malos son los tornillos
El eje delantero yo no lo toco, juega con el perfil de neumatico en sucio, el que si se tiene que ajustar es el trasero
Casquillos cortos delante, largos atras, piensa que estos diabolicos misiles les hace falta una buena basculacion :smt026
Para sucio corona roja(segun piloto va por gustos)el piñon idem
Si corres copa Avant no puedes lastrar
El reglament:
El podria lastrar?
Neumatics:
Per net entenc que tenen que ser Avant i nomes hi ha una ref. pero per el Champi també?
Per brut PKS??? amb les seves llantas especifiques?... el Champi no tenias que comprar el pack??

De moment "nomes" aixó...... la resta de preguntes les guardo, algunes s'aniran sol.lucinant soles... :smt044 ..... :smt027 :smt031

NotaPublicado: Mar Dic 27, 2011 2:36 pm 

si tienes dudas con montaje o ajuste, preguntanos en el club a alguno de lo habituales de Avant y te explicaremos un poco todo.

Mañana 28 o pasado 29 (aun no sé cual) estaré en el club por la tarde o noche.

NotaPublicado: Mié Dic 28, 2011 2:51 pm 

De moment això

El que no funciona de la tornilleria de sèrie és el “cap” o l’estrella per collar / descollar els cargols. Es pot substituir pels hallen de la mateixa Avant.

Com sempre, el loctite ben lluny del cotxe excepte per casos d’extrema necessitat. Per assegurar els cargols pots utilitzar les femelles autoblocants (les d’Avant ja van bé) o els tradicionals “globbers” i, en tot cas, una goteta d’esmalt d’ungles => no li agafis a la dona (t’ho dic per experiència) :smt021 compra el més barato que trobis al mercadona.

En resum, per anar bé:

- un parell de bossetes de tornilleria hallen variada (Avant o la que vulguis però que hi hagi com a mínim un de “llarguet”
- una bossa de femelles autoblocants (no és una guarrada)
- una bossa de “globbers” .... NO !! :smt013 dels que juguen a bàsket no ....les volanderes (“arandeles”) que venen tallades.

Seguiremos informando :smt024

NotaPublicado: Jue Dic 29, 2011 8:04 pm 

Vamos apuntando, i començem la recerca de les peçes.
Moltes gracies.

Nuevo tema Responder al tema  [ 5 mensajes ]