Centre de modelisme - Les Franqueses

El món del slot i del modelisme a prop teu

Nuevo tema Responder al tema  [ 4 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Preparació Hummer Power Slot
NotaPublicado: Jue Feb 24, 2011 7:05 pm 

Bona tarda:

Em sembla que el post va dirigit quasi cap a en Josep Girbau, que suposo que ho té moooolt per la mà.

La idea és que pel Raid volíem preparar uns Hummers de Power Slot que tenim. Em faig un cacau amb els reglaments brutal, i he pogut veure que pot córrer tant en T2 com en T3. Quina diferència hi ha? T3 entenc que és tot lliure, però T2?

Si al final l'hem de preparar per T3, m'agradaria saber més o menys quina quantitat econòmica ens hem de gastar. Perquè, a males, potser compensa agafar un TT de Scalextric i a córrer com a T2 i llestos, no?

Merci!

Asunto: Re: Preparació Hummer Power Slot
NotaPublicado: Vie Feb 25, 2011 1:55 am 

mcphisto escribió:
Bona tarda:

Em sembla que el post va dirigit quasi cap a en Josep Girbau, que suposo que ho té moooolt per la mà.

La idea és que pel Raid volíem preparar uns Hummers de Power Slot que tenim. Em faig un cacau amb els reglaments brutal, i he pogut veure que pot córrer tant en T2 com en T3 cert. Quina diferència hi ha? T3 entenc que és tot lliure SI, però T2? pots possar material de qualsevol fabricant, no pots possar sostre ni copkit de lexan i pes maxim de 175 grms

Si al final l'hem de preparar per T3, m'agradaria saber més o menys quina quantitat econòmica ens hem de gastar. Perquè, a males, potser compensa agafar un TT de Scalextric i a córrer com a T2 i llestos, no? Pots gastar-te el que vulguis, en el moment que agafes un xassís de plàstic i el modifiques ja és un T3, partint d'aqui pots fer un cortar i pegar com fan alguns usuaris (Jordi Sánchez, tot un manetes) o tallar-te'l de fibra com el David Gallego i l'altre passar per caixa i pagar 90€ per un xassís i guarnir-lo mecànicament. Queda una última, T3 ECO, és un cortxe RTR de fibra de PSR i transmissió per politges que tot montat i amb carroceria Tuareg SCX costa 105€ (en alguns clubs té categoría tipo monomarca)

Merci!

http://reglamentos2010.blogspot.com/, aquest és l'enllaç dels reglaments a seguir per cadascuna de les categories.

Si utilitzes el buscador a SlotAdictos i PasionSlot surten preparacions per Hummer, Schlesser i Bowler

NotaPublicado: Vie Feb 25, 2011 1:26 pm 

Merci Josep!

Entenc llavors que l'única diferència entre T2 i T3 és el cockpit de Lexan i el llast, oi?

Llavors, per T2, quin compensa més, el Hummer Pick Up o el negre amb tota la cabina que segur que pesa més? Tirarem per la via de T2, que serà més económica i que donarà segur menys problemes...

NotaPublicado: Vie Feb 25, 2011 2:26 pm 

mcphisto escribió:
Merci Josep!

Entenc llavors que l'única diferència entre T2 i T3 és el cockpit de Lexan i el llast, oi? NO, a un T2 no pots tocar xassís ni carroceria però si posar material d'altre fabricants, a un T3 pots canviar xassís, respectar carroceria (en el Hummer es permet un kit de sostre i vidres de lexan) i resta de material del fabricant que vulguis

Llavors, per T2, quin compensa més, el Hummer Pick Up o el negre amb tota la cabina que segur que pesa més? Tirarem per la via de T2, que serà més económica i que donarà segur menys problemes...No sé quina cabina pesa més

Nuevo tema Responder al tema  [ 4 mensajes ]