Centre de modelisme - Les Franqueses

El món del slot i del modelisme a prop teu

Nuevo tema Este tema está cerrado, no puede editar mensajes o enviar nuevas respuestas  [ 3 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Compro carroseria Ferrari (COMPRAT)
NotaPublicado: Lun May 07, 2012 9:05 pm 

Doncs això. Busco una carroseria de Ferrari 360 per preparats, ja sigui de PS o MSC. No importa l'estat o si esta pintada.

Gracies.

Última edición por karlestiviRS el Mar May 22, 2012 8:49 am, editado 1 vez en total

Asunto: Re: Compro carroseria Ferrari
NotaPublicado: Lun May 21, 2012 9:54 pm 

karlestiviRS escribió:
Doncs això. Busco una carroseria de Ferrari 360 per preparats, ja sigui de PS o MSC. No importa l'estat o si esta pintada.

Gracies.

Bones Karlestivi!!!

Si te'n recordes, jo tinc un Ferrari 360 modena, que en l'única ocasió que el vaig possar en pista, me'l vas tocar tú mateix una mica, en un diumenge al matí que vam coincidir quan vaig probar aquest cotxe, no se si t'interessa, pero el venc sencer per un preu bó...

Nou em va valdre uns 250€ i se que aquest preu no el puc demanar, pero vaja, que per un preu que et pogui interessar, te'l endus sencer!!

vendo-ferrari-360-modena-wrc-con-carroceria-de-lexan-t2593.html

En demanava quan vaig penjar l'anunci 120€, se que tenies un Evo X de 1/24 en venta, no se si encara, pero potser podríem fer algun trueque!

Ja diràs,

Joanetwrc

Asunto: Re: Compro carroseria Ferrari
NotaPublicado: Mar May 22, 2012 8:48 am 

Hola Joanet, precisament avui anava a entrar per posar que ja es pot tancar ja que ja he aconseguit la carroseria.

Sobre el teu WRC, malauradament i amb els temps d'avui en dia, es dificil que el puguis vendre, ja que aquest xasis està bastant desfaçat respecte als WRC d'avui en día.
Per algú que comença a WRC no estaria malament, pero el meu consell es que el venguis a peces, ja que així podras treure alguna cosa, ja que al club hi ha poca afició als WRC de 1/32.
Malgrat aixó, es posible que quan es monti pista ninco a lo millor la gent s'engresca, no ho se.
Si decideixis vendre-ho a peces, pel motor si que podria estar interesat, ja em diràs el que.

Sobre el EVO X, segueix en venda per 120€.

Salut :smt039 .

Nuevo tema Este tema está cerrado, no puede editar mensajes o enviar nuevas respuestas  [ 3 mensajes ]