Centre de modelisme - Les Franqueses

El món del slot i del modelisme a prop teu

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2
Autor Mensaje
 Asunto: Re: Categories, copa Porsche 911/934 ninco ralli 2016
NotaPublicado: Jue Mar 10, 2016 9:56 pm 

jaumem escribió:
Bones.
En referencia a la copa Porsche 911/934 que s'ha decidit fer entre uns quants , voldria aclarar el tema de les suspensions ;
Segons s'ha vist alguns cotxes anaven amb, vermell/vermell, altre blau/Blau, altres groc/Blau , altres groc/groc.... Pero es que m'han comentat que tenen una unitat vermell/Blau. Dona l sensació de que el "xino" montava el que tenía en aquell moment , per tant sería llogic ademet re cualsevol tipus, dins les fabricades per ninco.
Tant mateix algu portava separadors al eix devanter fets amb pal de chupa chups , a mi personalment no em semble malament si tots ho podem fer.
Jo a la primera cursa portava neumátics spirits i altres ninco de serie, en CAP moment vaig entendre que es tinguessin que mantenir els neumátics de serie.
Entenc que es una copa de "gentelman drivers" i no m'agraden GENS els malentesos i molt menys les acusacions.... Vinc a desconectar a pasarm-ho be i a fer "amics" gaudint del slot ...... Aixo Corent tot el que pugui , no ens enganyem :smt023
Salutacions

Com molt be dius Jaume, el xino de torn a possat el que ben be ha volgut, per tan per mi perfecte si son suspensions lliures.
Del tema separadors, jo optaria per anar tots sense, pero si voleu admetreu doncs endavant.

http://vrtrally.jimdo.com/

Asunto: Re: Categories, copa Porsche 911/934 ninco ralli 2016
NotaPublicado: Vie Mar 11, 2016 9:16 am 

Lo de los separadores que yo llevaba... los puse para probar y porque no me gusta que el eje tenga 5mm de juego. La verdad es que no noté diferencia, aunque con 1/32 soy bastante paquete como para notar diferencia. Los quito y andando.
Igualmente, este rally no lo puedo correr por competiciones fuera. Pasarlo bien!

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2