Centre de modelisme - Les Franqueses

El món del slot i del modelisme a prop teu

Nuevo tema Responder al tema  [ 3 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: AJUDA PREPARACIÓ JAGUAR XJR9 Grup C
NotaPublicado: Dom Feb 19, 2012 8:43 pm 

Bona tarda a tots,

Com que no tinc cap altre auto i tenia aquest en venta he pensat en aprofitar-lo per així no haber de recórrer a que m'hagueu de deixar un cotxe!!!

Aquest Jaguar bé de série amb el motor de caixa curta en linea i per preparar-lo per el Campionat de Grup C, necessito col.locar-hi una bancada en anglewinder amb el motor slot.it MN08C de caixa llarga, pero tinc un problema...

En el seu dia, fa gairebé un anyet, vaig adquirir la bancada de la ref. o aixó crec que és: SI CH29, pero no encaixa... Algú que l'hagi modificat aquest vehicle sap si m'he equivocat de bancada alhora de demanar-la? Jo miro a qualsevol botiga on-line i l'altre permesa en el reglament (SI CH61 EVO6) la veig molt similar...

Si algú m'ho pot aclarir, a més de la ref. de la suspensió ideal per aquest cotxe, li estaré molt agraït!!!

Joanetwrc

Asunto: Re: AJUDA PREPARACIÓ JAGUAR XJR9 Grup C
NotaPublicado: Dom Feb 19, 2012 9:01 pm 

joanetwrc escribió:
Bona tarda a tots,

Com que no tinc cap altre auto i tenia aquest en venta he pensat en aprofitar-lo per així no haber de recórrer a que m'hagueu de deixar un cotxe!!!

Aquest Jaguar bé de série amb el motor de caixa curta en linea i per preparar-lo per el Campionat de Grup C, necessito col.locar-hi una bancada en anglewinder amb el motor slot.it MN08C de caixa llarga, pero tinc un problema...

En el seu dia, fa gairebé un anyet, vaig adquirir la bancada de la ref. o aixó crec que és: SI CH29, pero no encaixa... Algú que l'hagi modificat aquest vehicle sap si m'he equivocat de bancada alhora de demanar-la? Jo miro a qualsevol botiga on-line i l'altre permesa en el reglament (SI CH61 EVO6) la veig molt similar...

Si algú m'ho pot aclarir, a més de la ref. de la suspensió ideal per aquest cotxe, li estaré molt agraït!!!

AUTO RESPOSTA: He vist que hi ha un xassís EVO6 per totes les versions del XJR6-9-12 i crec que ja sé on estava el problema i es que el xassís que tinc de série del JAGUAR no admet la bancada anglewinder!!!

Pel que fa a amplada d'eixos i mide de llantes que m'aconselleu?

Joanetwrc

Asunto: Re: AJUDA PREPARACIÓ JAGUAR XJR9 Grup C
NotaPublicado: Dom Feb 19, 2012 10:04 pm 

Les llantes són de mida fixa:

Les llantes hauran de ser obligatòriament de diàmetre 15.8 mm. S’admet qualsevol tipus de llanta Slot.it
(plàstic, alumini, magnesi,...)

Pel que fa a l'amplada ves a buscar el màxim, sense que surtin de la carrosseria. El reglament estableix el màxim de mida:

L’amplada màxima, mesurada des de pneumàtic a pneumàtic, és de :
Eix davanter 62,5 mm
Eix posterior 63,5 mm

Pel que fa a la suspensió a mi m'agrada més la de molles però tampoc he comprovat que vagi millor / pitjor que la d'imans.

Per cert, et passo el post a "Garatge"

Nuevo tema Responder al tema  [ 3 mensajes ]